طراحی وب

Wiki Article

شما می توانید بعد از مطالعه مقاله لیست شرکت های طراحی سایت، از بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

همچنین، اگر قصد ساختن فروشگاه اینترنتی را داشته باشید، از آنجایی که پرتال برای این منظور نوشته شده است، در نهایت یک فروشگاه بهتر، سریع تر و با امکاناتی بیشتر خواهید داشت. مزیت نهایی پرتال نیز، هزینه بسیار مناسب است.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان توسط کارشناسان فنی ایران وب لایف، با ما در تماس باشید.

وب سایت شما خودش را با اندازۀ صفحه تطبیق خواهد داد. این یعنی کاربر با هر دستگاهی به آن سر بزند، باز هم وب سایت شما درست نمایش داده می‌شود.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

اگر صفحه‌های وب‌سایت شما در نسخۀ موبایل طولانی هستند، بهتر است به فکر یک هدر چسبنده باشید. با این کار، کاربران همیشه به ناوبری و منوی وب‌سایت شما دسترسی دارند.

برای تعیین هزینه طراحی سایت فاکتورهایی وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: •    رابط کاربری

در ابن رابطه می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین و برای تعیین وقت حضوری و جلسه اقدام کنین.

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

بسیاری از شرکت ها افراد خاصی را برای آموزش استخدام می کنند و این افراد یک بار تیم کارفرما را آموزش می دهند. اما ایران سایت ویدئوهایی را در پورتال خود و در پنل کاربری ارسال می کنند تا کارفرما بتواند در آینده دوباره این آموزش ها را مشاهده کند.

در ابتدا مختصر به معرفی وردپرس می پردازیم و سپس به بررسی مزایای طراحی سایت وردپرسی خواهیم پرداخت.

الان متوجه معایب اون شدم. روش صحیح برای انجام این کار چیه؟

پس داستان این قیمتای عجیب غریبی که بعضی از همکاراتون پیشنهاد میدن چیه؟ یعنی کارشون خیلی خاصه یا الکی دارن رو هوا یه قیمتی میدن؟

یک ساختار منطقی برای اطلاعات موجود در صفحه‌ها ایجاد کنید؛
اگه یه سایت وردپرس داشته باشیم که نیاز به طراحی مجدد داشته باشه، شما می‌تونین برامون انجام بدین؟

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

در طراحی تطبیقی می‌توانید سلسله‌مراتب بصری را برای نسخۀ دسکتاپ یا موبایل به‌طور مجزا طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو این امکان را ندارید و باید مراقب تغییرات باشید.

اما "سئو" یک دنیای بسیار وسیع است که استارت آن از همان شروع طراحی سایت زده می شود و مادامی که این سایت فعال است، ادامه دارد. اما چیزی که معمولاً به عهده طراحان سایت است، فقط رعایت اصول سئو در طراحی وبسایت است.

بله دوست عزیز، برای تماس می‌تونین با شماره واتسپ شرکت تماس بگیرین.

شما برای برندسازی و معرفی خودتان در فضای وب، ارتباط بهتر با مشتریان و کم کردن هزینه های بازاریابی به سایت نیاز دارید.

اما باید در نظر بگیرید برای زبان اینجا کلیک کنید دوم و سوم در حالت سابدامین می بایست برای هر یک به صورت جدا بارگذاری محتوا و سئو کرد و در عمل مزیت سئویی خاصی برای دامین اصلی ایجاد نمی کند.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

این اعداد تقریبی هستند و برای اطلاع از قیمت دقیق این سایت بهتره نیازمندی‌هاتون رو مشخص کنید.

هزینه طراحی سایت از ۵۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون تومان است و بسته به امکانات و ویژگی ها و استانداردها متغیر است.

سئو در یک تعریف خلاصه، به معنی رعایت استانداردهای گوگل (و سایر موتورهای جست و جو) در سایت منبع مقاله است. وقتی خدمات سئو برای یک سایت در سطح خوبی انجام شود، آن سایت در رتبه های بالاتر گوگل قرار می گیرد.

اینجا ممکن است تصور کنید که طراحی تطبیقی باعث می‌شود تجربۀ کاربری ضعیفی برای کاربران بسازید؛ اما اینطور نیست!

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

در طراحی آداپتیو می‌توانید صفحه‌های نسخۀ موبایل وب‌سایت خود را کوتاه طراحی کنید؛ اما در طراحی ریسپانسیو، تمام محتوای دسکتاپ به صفحۀ وب موبایل منتقل می‌شود. مگر اینکه تغییری در آن ایجاد کنید.
شما می توانید بعد از مطالعه مقاله لیست شرکت های طراحی سایت، از بخش تماس با ما با کارشناسان شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

این عمل کارفرما را برای پاسخگویی به سوالات پایه در آینده آسان تر می کند.

این ویژگی سبب می شود که بتوانید به راحتی تولید محتوا کرده و مطالب سایت خود را مدیریت کنید.

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

علاوه بر این تخصص، عوامل دیگری نیز در شرکت های طراحی سایت دخیل هستند. این عوامل را می توان جغرافیای شرکت در نظر گرفت. بنابراین شرکت‌های طراحی وب در کلان‌شهرها به دلیل هزینه‌های بالاتری مانند اجاره و موارد مشابه، پول بیشتری دریافت می‌کنند.

تفاوت اساسی ماژول و پلاگین اینه که ماژول ها قطعات سازگار و یکپارچه ای هستند که به خوبی در کنار هم قرار میگیرن و با هم کار میکنن. برعکس پلاگین و افزونه که هر پلاگین رو یک نفر و با یک الگوی کاملا متفاوت نوشته و ناسازگاری زیاد بین افزونه های مختلف سبب افت سرعت سایت وردپرس و افت و کاهش تجربه کاربری و عدم رضایتمندی کاربران از رابط کاربری و طراحی عملکردهاست.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

طراحی سایت دو یا چند زبانه بیشتر به منبع مقاله درد چه شرکت هایی می خورد و آیا این نوع طراحی سایت هزینه بیشتری برای کارفرما ایجاد می کند؟ مشکلات احتمالی و نکات مهم برای سایت های چند زبانه جیست و چرا باید به فکر این نوع طراحی سایت برای شرکت خود باشیم؟ امیدواریم پاسخ تمامی سوالات…

طراحی اختصاصی وب سایت من بر روی چه سیستمی انجام می‌شود؟

آیا کد منبع به درستی نسخه بندی میشه؟ مدیریت نسخه چطور انجام میشه؟ آیا امکان بازگشت به نسخه های قبلی یا افزودن قابلیت های مختلف در محیط توسعه وجود داره یا همیشه فقط یک نسخه در دسترس وجود داره؟

هدر هم باید اطلاعات خوبی دربارۀ یک وب‌سایت به مخاطبان بدهد؛ مثل:

همچنین بهتره پس از راه اندازی به فکر دریافت خدمات پشتیبانی سایت باشید چون سایت یک موجود پویا و زنده است و بدون نگهداری ممکنه قابلیت هاش به مرور زمان کمرنگ یا حذف بشن.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

سلام جناب مهندس وقتتون به خیر، می‌خواستم بدونم هزینه طراحی سایت شرکتی حدوداً چقدر در میاد؟

Report this wiki page